Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Advies traject
Allereerst, ik geloofde toen niet en nu nog niet dat die h er kan komen, omdat die h van herstel tijdens een lening de a kan veranderen en niet achteraf.
h = achterstand is ingelopen en de lening loopt door.
http://financieel.infonu.nl/lenen/49225-lenen-zonder-bkr-toetsing-snel-geld-lenen.html">bron
maar goed, denkt u dat er toch een fout is van de kant van bkr dan kunt u altijd naar de geschillencommissie bkr. klik https://www.bkr.nl/wat-betekent-bkr-voor-mij/foute-gegevens-wat-nu/">hier
als u het niet eens bent met de factuur, dan zult u schriftelijk bij de adviseur een klacht hierover moeten indienen. let wel, 'denk/leestijd', met u (telefonisch) overleggen, onderzoek doen, hoort ook allemaal bij zijn tijd.
u stuurt hem een brief met wat u vindt dat er aan tijd is gespendeerd aan zijn advies en vraag om een goede onderbouwing hoe hij aan zijn 3 uur komt en 1 uur secretaresse.
dan maar afwachten wat zijn antwoord daarop is.