Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jw
jwbevelander - 06-09-2014 15:18:04
Computers & Telefonie

Telefoon na 14 weken durende reparatie niet meer leverbaar

Nou vandaag dus weer naar de phonehouse geweest..... de phonehouse kon dus echt niet meer aan de spny z1 compact komen terwijl in de retail handel er nog genoeg verkrijgbaar zijn.... dus wij vragen netjes om een goed alternatief dat te accepteren is. de samsung s4 werd aangeboden.... oke prima doe maar. maar dan moesten we wel even 50 euro bij betalen!!!!! maar bij t afsluiten van t abonnement konden we kiezen tussen de z1 compact en de s4. die waren beide gratis bij dit abonnement. .. en nu ineens moeten we bij betalen.
ze beweren steeds niks voor ons te kunnen doen en worden snel afgewimpeld. we moeten zelf maar even contact opnemen met het hoofdkantoor. .. dus wij als klant moeten kun werkgever gaan bellen voor een oplossing. . lijkt mij dat dit juist de service is van een winkel anders kan je het net zo goed via internet bestellen.... help mensen wat kunnen en moeten we nu doen