Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vl
vliegtuig.2014 - 06-09-2014 23:11:08
Vakantie & Reizen

Vliegtickets betaald maar geen vlucht

Hallo,

30 augustus 2014 zouden wij 3 volwassenen 1 kind van 7 van alicante naar vliegveld weeze vliegen met ryanair. ruim op tijd waren wij op vliegveld alicante, er waren vier balie's bemand van ryanair. het was een complete chaos en de rijen kwamen nauwelijks vooruit. na anderhalf uur in de rij gestaan te hebben konden wij eindelijk de koffers inchecken, toen nog door de handbagage controle wat ook niet al te snel ging vanwege de drukte en hollend naar de gate. bij de gate aangekomen zagen wij nog dat er twee mensen werden doorgelaten. echter de medewerkster van ryanair kwam ons wapperend met haar handen en no no no roepend zeer onsympathiek tegemoet. wij werden kwaad en zeiden dat het niet onze schuld was dat wij anderhalf uur in de rij hadden gestaan. hier had zij geen boodschap aan en beweerde dat het onze eigen schuld was. er kwam nog een collega bij die kon zien dat de koffers om 9:20 waren ingecheckt wij kwamen om 9:40 bij de gate aan, volgens hem hadden wij er in tien minuten kunnen zijn, op ons antwoord dat wij vanaf de handbagage controle in een stuk naar de gate waren gerend maakte hij ons voor leugenaars uit. er werd verteld waar we de koffers konden halen ze draaiden zich om en daar stonden wij. wij zijn ervan overtuigd dat onze koffers niet eens in het vliegtuig hebben gestaan qua tijdsbestek was dit onmogelijk. we hielden een andere medewerkster aan van ryanair deze vertelde ons dat wij niet meer in het vliegtuig konden anders werd het vliegtuig te zwaar dit zou te gevaarlijk zijn. er werd geen enkele hulp meer geboden. uiteindelijk zijn wij vier dagen later met transavia naar amsterdam gevlogen terwijl onze auto op vliegveld weeze geparkeerd stond. wij hebben contact opgenomen met euclaim deze nemen echter deze zaak van ryanair niet eens meer in behandeling. je staat met je rug tegen de muur. het is niet normaal hoe je behandeld word door het personeel van ryanair. wij laten deze zaak zeker niet rusten.