Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

czar
czar - 08-09-2014 22:23:08
Auto & Vervoer

Fiets gekocht, krijg zere rug met fietsen, ze neme nhem niet terug.


terugkomend op de casus van ts:
het is toch heel normaal dat de fiets wordt uitgepakt, opgetuigd, kind erin, stukje fietsen op verschillende paden, kijken of tíe niet te veel zwabbert, aanvoelen hoe je zit, inklappen en kijken of tíe in de auto past, dat kan toch allemaal zonder waardevermindering?
ts geeft bijtijds aan dat ts de fiets wil retourneren en vraagt hoe te handelen, maar een mogelijke andere oplossing tot het probleem is een ander stuur. de leverancier gaat daar achteraan en doet daar nogal lang over. mits ts niet de afgelopen 9 weken volop de fiets heeft gebruikt en wel netjes heeft bewaard, dan kan dat ding toch gewoon terug zonder waardevermindering?

@alfatrion, ik ga feitelijk helemaal met je mee, maar een consument wil natuurlijk weten wat hij wel en wat hij niet mag doen zonder dat het extra kosten met zich meebrengt. nogal wiedes dat ik van alles met een product mag doen als ik de schade maar betaal, maar wanneer is er sprake van schade/waardevermindering?