Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 09-09-2014 15:57:26
Computers & Telefonie

Vodafone app&website zorgen voor onvoorziene kosten

[quote=spikman schreef op maandag 4 aug 2014, 10:57]
"ik zie dat wij een smsbericht verstuurd hebben maar dat deze door ons te laat is verstuurd. ook laat de app foutieve informatie zien. je had dus niet kunnen weten dat je geen datategoed meer had.
ik heb daarom de gemaakte kosten gecrediteerd. het bedrag van *** inclusief btw zal verrekend worden met de volgende factuur."


wat een waardeloze reactie van vodafone, schuld wordt alsnog afgeschoven op de klant, aangezien die, volgens vodafone, echt zijn data volledig verbruikt had.
volgens vodafone, maar in werkelijkheid..

verder geen compensatie gekregen? enkel het teveel betaalde bedrag? neem toch aan dat je opzegging al onderweg is?