Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pieterwolters - 10-09-2014 10:00:11
Computers & Telefonie

Al 1,5 jaar problemen met internet. hoe kom ik van online.nl af?

[quote=rkruiswijk schreef op dinsdag 9 sep 2014, 00:35]wanneer je als bestaande klant hulp nodig hebt omdat je problemen hebt met één van de door online geleverde diensten dan betaal je 1 euro per gesprek + je vaste kosten voor mobiel bellen. wil je echter een abonnement afsluiten of uitbreiden dan mag je ze gratis bellen. schandalig!


daar is niets schandaligs aan. dat is gewoon een keuze die online gemaakt heeft. hun abonnementsprijzen zijn wat lager dan bij andere providers. in ruil daarvoor is het supportnummer niet gratis.

en de afdeling sales en support zijn gescheiden, dus sales kan gewoon voor een gratis nummer kiezen. op zich niet onlogisch.