Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

du
duvelke - 10-09-2014 12:33:31
Computers & Telefonie

Vodafone app&website zorgen voor onvoorziene kosten

Vodafone heeft het in dit geval gelukkig netjes afgehandeld. ik ben bij de kpn inmiddels tig mailtjes en brieven verder en nog niks opgeschoten. de app werktte niet, op de site stond geen dataverbruik, er is bij geen sms gestuurd bij 50 0f 80% verbruikt en zelfs de medewerkster van de klantenservice zag dat het internetverbruik nog op 0% stond. dus maar weer mailen en schrijven.