Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ca
carla51 - 11-09-2014 14:23:33
Auto & Vervoer

Infeneum e-bike

Ik ben niet gevallen en de fiets zelf is ook niet gevallen. hij staat als ik er niet op weg mee ben ook altijd binnen.
de motor / naaf in het voorwiel ging ineens rammelen....alsof je een knijper aan je spaken hebt.
ik heb ze net weer aan de telefoon gehad en weer werd mij verteld....we zijn er mee bezig en we bellen u zo snel mogelijk ?????
dit hoor ik dus iedere keer.....hoe lang kan je er mee bezig zijn.
zaterdag hadden ze het wiel er al uit en dinsdag zouden ze er mee verder gaan (maandag zijn ze gesloten), dus ik nam aan dat ze dan donderdag toch wel klaar zouden zijn.
als er een nieuwe motor in moet, moet dat er toch een van infinieum zijn lijkt mij en die fabriek bestaat dus niet meer.
ik heb ze nu zover dat ze me morgen terugbellen omdat ik mijn fiets niet langer kan missen, lijkt me redelijk toch ?

in de verzekeringspapieren staat dat dat handelaar bij schade de fiets helemaal deugdelijk moet repareren en als dat niet mogelijk is een nieuw exemplaar moet leveren ??
kan ik dat als voorwaarde stellen ??