Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 12-09-2014 00:08:33
Computers & Telefonie

Misleidende website en hoge telefoonrekening

[quote=johnjansen schreef op donderdag 11 sep 2014, 22:31]ja, nadat ik (en vele anderen als je hun forum leest) daarover een klacht heb ingediend. ik heb de printscreens van hun oude pagina en daar staat dat dus helemaal niet vermeld.
als je een printscreen hebt, dan heb je bewijs.

misschien een idee om dit voor te leggen aan de geschillencommissie telecommunicatie?

stuur nu eerst een formele klacht naar tele2 en ga op je strepen staan. aan de telefoon bewijs je niets, dus doe het per aangetekende brief of (als ze daar antwoord op geven) per mail (beiden kan ook). dateer brief/mail en verzoek om een schriftelijk antwoord binnen bijv. 14 dagen.

als je dan met een kluitje in het riet wordt gestuurd, dan kun je naar de gc.

klik http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2765/telecommunicatie">hier

vergeet niet goed de brochure door te lezen, wat betreft klachttermijn en klachtengeld.

en http://www.degeschillencommissie.nl/userfiles/btw_brochures/tel%20brochure_140619.pdf">hier