Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 13-09-2014 10:50:01
Auto & Vervoer

Lidmaatschap anwb

[quote=mein33 schreef op zaterdag 13 sep 2014, 10:39][quote=marnix1 schreef op vrijdag 12 sep 2014, 17:16]ik heb ze ook al gebeld, ik heb namelijk een 45km-wagentje ,daarvoor hebben ze geen vervangend vervoer, maar betalen ze een taxi om thuis te geraken.
dan gaan ze je dealer (heb ik niet)bellen voor iets vervangends.
gewoon enkel maar meer geld kwijt dus zonder iets toe te voegen.

@marnix1,

u geeft aan geen dealer te hebben, maar waar laat u dan de nodige reguliere servicebeurt(en) uitvoeren.
mocht u besluiten om geen lid te blijven van de anwb-wegenwacht en moet, al is het maar één keer, de hulp inroepen van een leverancier van uw voertuigtype, dan bent u met zekerheid al meer geld kwijt dan wat u betaald voor een jaar serviceverlening van de anwb-wegenwacht.
ze komen u 24/7 helpen waar u ook staat en proberen u weer op weg te helpen, brengen u thuis als dat nodig is, bemiddelen bij het verkrijgen van vervangend vervoer, leveren uw voertuig daar af waar u dat wenst en dat allemaal voor € 0.26 per dag.
maar waarom verhogen ze de contributie dan niet met 90 euro per jaar, zodat de totale contributie op 170 euro uitkomt? ik bedoel maar, 25 cent meer per dag moet er toch afkunnen? die 'per dag-redenaties' vind ik nogal onzinnig, dan lijkt alles goedkoop. zo doen goede doelen het ook. voor maar 1 euro per dag redt u deze of gene...

hier geldt de klacht dat ze een opslag van de kosten van 20% krijgen, terwijl ze niets aan de extra service hebben die daar dan voor wordt geleverd. ze willen in feite die service van die vervangende auto helemaal niet, omdat ze daar geen gebruik van kunnen of willen maken.

het gaat niet over opzeggen, het gaat over wat ze krijgen voor de extra betaling. dat is de klacht.