Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

czar
czar - 14-09-2014 10:25:01
Geldzaken & Recht

Artikel niet geleverd

Het is toch prima dat een webshop niet 14 dagen met verzending wacht als ze na 7 dagen al weten dat een ontbrekend product toch niet binnen die 14 dagen zal binnenkomen?
als er een algemene tekst op hun bonnetje staat dat je het product weer kunt aanschaffen zodra het weer op voorraad is, dan staat er niet dat het ontbrekende product ook weer op voorraad zal komen.

het feit dat je in je recht staat wil niet zeggen dat alles dan automatisch voor je wordt geregeld. vaak zul je je recht moeten halen. dat de ene webshop het anders doet dan de andere is alleen maar prettig, dan is er tenminste nog onderscheid en valt er iets te kiezen. aan persoonlijke ervaringen kun je geen rechten ontlenen.

kortom, ik vind dat je spijkers op laag water aan het zoeken bent. als de werkwijze van deze webshop je niet bevalt, dan moet je er gewoon niet meer bestellen en desnoods je complete bestelling annuleren. niet een heel verhaal ophangen dat je verplicht bent bestellingen te plaatsen om het te veel betaalde terug te krijgen, want dat is dus niet zo. je hebt de keuze.