Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 15-09-2014 17:47:45
Computers & Telefonie

Geen garantie op sony xperia z2???

Je moet hoe dan ook enkel en alleen bij de the phonehouse zijn, jij hebt niets met sony te maken. wat je in jouw tekst ook al aangeeft, er is geen bewijs.
en sowieso helemaal niets aan the phonehouse betalen.

the phonehouse moet gewoon het toestel repareren of indien niet mogelijk vervangen voor 'n nieuw exemplaar. echter het probleem is dat jij gelijk hebt, maar dat zegt niets over het gelijk krijgen. daarvoor moet jij actie ondernemen, zie nogmaals de link van edrick3 staat precies wat je moet doen.