Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 15-09-2014 20:05:08
Computers & Telefonie

Geen garantie op sony xperia z2???

[quote=cmrozema schreef op maandag 15 sep 2014, 17:32]
alles wat the phone house zegt is doorsturen naar sony die vervolgens aangeeft middels e-repair dat hij waterschade heeft mogelijk veroorzaakt door zweet, regenbui of spreekwarmte.


daar moet hij juist tegen kunnen. ik heb even op youtube gekeken en iemand heeft hem zelfs een minuut in een vaas met water gestopt.

als ik je verhaal goed begrijp heb je het toestel in de winkel gekocht. het vervelende is dat je alleen bij de geschillencommissie thuiswinkel terecht kunt bij koop op afstand. toch zou ik even bellen met de gc om te vragen of je bij een verkoper die aangesloten is bij thuiswinkel keurmerk terecht kunt met een koop in een winkel. 070 - 310 53 10

en anders moet je naar de kantonrechter. je kunt zelf een zaak voeren, je kunt ook de hulp van een jurist inschakelen.