Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ad
adribak - 15-09-2014 20:12:19
Geldzaken & Recht

Webshop leverde verkeerde artikelen en is nu mijn retourzending kwijt

Dank voor jullie reacties. het was een aankoop van 20 euro, dus dan is aangetekend versturen wel heel kostbaar. het retouradres was een antwoordnummer en ik heb het 'busstuk' bij het postagentschap eigenhandig in een postzak gedeponeerd. bewust niet in een brievenbus op straat gedaan om te voorkomen dat het vast zou komen zitten o.i.d.

maar goed; wenig aan te doen, vrees ik. het merkwaardigste vind ik nog het wantrouwen: denken ze nou dat ik nogmaals die 3 dvd's probeer te krijgen? dat ik ze dubbel wil?

ik heb nu inderdaad bericht gestuurd dat ik wil ontbinden en mijn geld terug wil. maar als zij op het standpunt blijven dat ze eerst mijn retourzending willen zien, dan wordt het hun woord tegen het mijne.
maar dan heb je als klant dus wel de 'omgekeerde bewijslast' en ben ik die 20 euro kwijt. volgens consuwijzer zijn zij verantwoordelijk voor de correcte aflevering, maar dwing dat maar eens af (en hoeveel moeite doe je voor dat bedrag).

in ieder geval koop ik er niet meer!