Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cm
cmrozema - 15-09-2014 22:15:05
Computers & Telefonie

Geen garantie op sony xperia z2???

Het toestel is nog geen 10 minuten vochtig geweest.
ik heb een flesje water gevuld, heb hem in mijn tas gedaan en ben op fiets naar de sporthal gegaan.
toen ik daar aankwam deed ik mijn tas open om mijn fietssleutel in mijn sporttas te doen en toen kwam ik erachter dat mijn sony nat was en bleek dat ik het dopje van mijn waterfles had scheef gedraaid.
en ja, de klepjes zaten dicht! en ik had er een case omheen die niet past als de klepjes slecht dicht zitten.
ik gebruik die klepjes amper omdat ik mijn toestel op een magnetisch dock van sony zet om op te laden. juist om te voorkomen dat je steeds het klepje open en dicht moet doen.
en welke idioot gooit dan zijn mobiel in een tas met open klepjes? ik echt niet!
zo ga je toch niet met een waardevolle smartphone van meer dan 600 euro om?
ik ben 50 jaar en niet een of andere nonchalante puber die zijn mobiel overal neergooit of hem in zijn broekzak stopt.
ik ga er zorgvuldig en netjes mee om en stop hem netjes in mijn tas achter een ritsje en in een beschermende case.

vandaar ik ook niet kan begrijpen waar dat gebruikersfout vandaan komt, want dat slaat nergens op!
hij hoort waterdicht te zijn en ik ben er zorgvuldig mee geweest, en nu proberen ze bij the phone house en bij sony ook nog ook nog de schuld op mij te schuiven.
schandalig vind ik het!