Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

es
essie38 - 16-09-2014 16:34:37
Computers & Telefonie

Tele2

Hoi allemaal.

bedankt voor de reactie.

valarius-2: dat weet ik dat je verlies heb.

tijger1: de monteur vertelde ons dat dat kwam omdat er te weinig mb.s door kwamen.
en tv van tele2 via het internet gaat.
maar als het daar niet door komt dan moeten ze de storingen van de tv toch oplossen.

wat ze tot nu toe gedaan hebben is 1 keer een nieuw kasje opgestuurd wat niet geholpen heeft.
en een nieuw snoertje toegestuurd die ook niets deed.
en verder doen ze niks we moeten er maar genoegen mee nemen.

mahadma:de centrale ligt idd 3 kilometer van ons af.

boarder:het gaat me niet zozeer om het internetsnelheid maar wel dat mijn tv het goed doet.
en ik niet als je een film zit te kijken de boel 2 a 3 keer moet resetten.
en een ander kastje hebben we ook al gehad.