Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 17-09-2014 18:47:05
Geldzaken & Recht

Poging tot oplichting

[quote=ron530 schreef op woensdag 17 sep 2014, 17:55] ten tweede zij hebben de juiste diagnose gesteld (onderzoekskosten)


dit kan ik niet helemaal plaatsen. zoals ik het verhaal lees, is er niets mis met de motor maar gaat het om de koolborstels. verklaar eens waarom dan toch de juiste diagnose is gesteld, als zij vinden dat de motor vernieuwd moet worden en het uiteindelijk aan de koolborstels ligt, dat begrijp ik niet.

wat me uit het verhaal niet duidelijk is, is of de €280,- all in was. dus motor met voorrijkosten en onderzoekskosten. want dat zou inderdaad een koopje zijn.

wat ik vreemd vind is dat er twee monteurs langskomen. ik heb zelf nog nooit te maken gehad met 2 monteurs, altijd 1. en die ene kon het altijd oplossen.