Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

phillostar
phillostar - 18-09-2014 09:58:08
Geldzaken & Recht

Mag bol.com de koopovereenkomst ontbinden om "kennelijke vergissing" verkoopprijs?

Het gaat om een monitor van aoc de q2770pqu.
ik weet niet of deze een speciale vermelding had moeten hebben m.b.t. de korting acties die bol.com momenteel heeft lopen.

op de pdf print die ik afgelopen zondag van de webpagina had gemaakt staat iig niets anders vermeld dan alleen de verkoopprijs van 285,- euro. op de huidige webpagina van de monitor staat nu weer de "normale" prijs van 449,- vermeld (maandag ´s morgens aangepast).

op o.a. de website van tweakers.net is het prijsverloop van de monitor te bekijken,
http://tweakers.net/pricewatch/378055/aoc-professional-q2770pqu-zwart.html

ik ging er dus vanuit dat het weer een aantrekkelijke aanbieding zou zijn.

maar het is dus een lastige kwestie. en ik ben na wat speuren op diverse fora´s erachter gekomen dat bol.com het vaker op een "vergissinkje" gooit en een beroep doet op artikel 4.2.

ik zal in eerste instantie via het thuiswinkel waarborg waar bol.com bij is aangesloten een klacht indienen. een reply email zal denkelijk minder effect hebben dan een officieel klachtenformulier van die organisatie.

het is iig zeer irritant dat zo een grote webwinkel met gemak een consument kan afpoeieren, met een artikelregel in de av die veelste breed (mis)gebruikt kan worden.

alvast bedankt voor deze info, ik zal zien waar mn geklaag zal stranden.