Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
meltp - 18-09-2014 15:54:33
Computers & Telefonie

T-mobile en een defecte samsung galaxy s5

Ik lees op de consuwijzer:

de verkoper moet ervoor zorgen dat u een oplossing krijgt binnen een bepaalde tijd en zonder dat u daar te veel last van hebt.

wat is die "bepaalde tijd"?
want 9 weken vind ik een bijzonder lang termijn, om zonder toestel te zitten. en wanneer is het "teveel last"?
want ik kan dus geen gebruik maken van mijn abonnement..