Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 20-09-2014 21:44:04
Auto & Vervoer

Neckermann bv bestaat nog

@zoekster, ondanks vele klachten op fora; heb bij wehkamp (sinds het natuurlijk kon) altijd per ideal betaald (ook mogelijk gewoon acceptgiro/afbetaling - niet mijn cup of tea -); bij terugsturen, echt binnen een week geld weer terug. natuurlijk kan er overal iets mis gaan, wil zeker geen reclame maken voor wehkamp. heb ooit iets bij neckerman besteld (dus niet de .com of hoe het heet) vóór de online shops kwamen, maar catalogus tijd: waardeloos toen al.

@tijger1, bedoel je specifiek "bij dat postorderbedrijf, dus neckermann? voor zover ik weet moet je wel 1 zending betalen voor een bestelling, als men het terugstuurt is dat naar antwoordnummer (meestal dan). en bij weer een ander (zalando) meld je terugsturen, dan krijg je een code en adres die men moet printen (ook antwoordnummer) en klaar is kees. maar wel eerst betalen. en bij thuisbezorgd.nl moet je betalen en kan je niet terugsturen, haha. maar dat is een ander verhaal.