Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
silli - 20-09-2014 21:49:59
Garantie & Verzekeringen

Hersteladvies "verzekeren is vooruitzien.nl"

@marcow

voor wat betreft die stemmingmakerij over € 295 heb ik me nogmaals ingelezen hier.
alleen mensen die ervoor gekozen hebben om hun huidige product om te zetten naar een alternatief product ontvangen een rekening.
dat is ook logisch en volledig volgens de regelgeving.

heel prettig dat u zich heeft ingelezen , heeft onze advocaat ook en helaas moesten we toch echt betalen, wat niet inhoud dat we geen klacht in dienen en iedereen op diverse manieren waarschuwen .
heel prettig dat u zich goed voelt bij deze manier van "zaken doen " . wij houden er niet zo van om een wolf in schaapskleren in huis te halen , nog minder houden wij ervan dat mensen recht in ons gezicht liegen .
die 295 euro is wettelijk geregeld, dat betaal je voor dit gesprek, helaas is het ook wettelijk geregeld dat men dat van te voren moet horen en dat het aan de klant is om te bewijzen dat zij dit niet van te voren wisten

voor mij zijn en blijven het oplichters hoe u ze ook de hand boven het hoofd probeert te houden