Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-09-2014 23:02:43
Huishouden & Energie

Ned. energie maatsch duurd voor bestaande klanten

Tijger1 schreef op maandag 22 sep 2014, 22:16: kunt u rustig doen. ben daar op anderhalf jaar na mijn hele leven klant. als er eens iets was, was een telefoontje of mail voldoende om het op te lossen.

dat is exact mijn ervaring: "als er eens iets was": één telefoontje was voldoende, geen loze beloftes maar er werd/word daadwerkelijk (en snel) aan gewerkt. maar ook ik ben ook al heel lang klant. als ik hier heel vaak klachten lees over energiemaatschappijen denk ik, misschien bevooroordeeld, blij dat ik al die toestanden met verkeerde rekeningen en noem maar op, niet meemaak noch meegemaakt heb. daarom begrijp ik nooit dat op vergelijkingssites eneco er meestal zo 'slecht' belicht wordt. maar goed, er zijn hoppers die ieder jaar overstappen, dat is ook hun goed recht om te shoppen.