Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-09-2014 09:53:22
Huishouden & Energie

Ned. energie maatsch duurd voor bestaande klanten

Geachte smullie,

wij vinden het jammer om te horen dat u ons verlengingsaanbod niet aantrekkelijk vindt. wij doen ons best om onze bestaande klanten te belonen met scherpe tarieven.

in de energiemarkt ligt de focus op nieuwe klanten. hierdoor zijn er welkomstpremies en lagere tarieven.

onze vaste klanten bieden wij in aansluiting op het eerste contract een scherp “u zit goed” aanbod. de tarieven in dit aanbod zijn voordeliger dan de gemiddelde tarieven van de grootste drie energieleveranciers. om die reden is het tóch aantrekkelijk om te blijven.

met vriendelijke groet,

klantenservice nle