Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-09-2014 10:10:12
Huishouden & Energie

Ned. energie maatsch duurd voor bestaande klanten

Nleservice schreef op dinsdag 23 sep 2014, 09:53: onze vaste klanten bieden wij in aansluiting op het eerste contract een scherp “u zit goed” aanbod. de tarieven in dit aanbod zijn voordeliger dan de gemiddelde tarieven van de grootste drie energieleveranciers. om die reden is het tóch aantrekkelijk om te blijven.


een verschil van € 40 per maand is wel groot, in jullie ogen "zit ik goed" om jullie kas te spekken.
ik geloof dat geen enkele nederlander dit bedrag te laag vindt om te blijven zitten bij nle. op jaarbasis is dit bijna € 500, kom op zeg en dit zou een goed aanbod zijn.

en kom niet aan om te vergelijken met de 3 grootste aanbieders, ik kijk naar nle en wens daar het beste tarief en als ik als trouwe klant getild wordt (zo voelt dat) dan ben ik weg.

ik wil een zelfde tarief als nieuwe klanten bij nle zo niet dan houdoe