Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joentje1978 - 23-09-2014 22:30:09
Computers & Telefonie

Garantie op een reparatie

Zoals hierboven aangegeven heb je meestal 3 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie.
dus als je stereo binnen die 3 maanden weer defect is en hetzelfde onderdeel/schakeling is defect dan zou dat onder "garantie op reparatie" moeten vallen.

anders is het als jouw stereo dezelfde klacht als daarvoor vertoont maar het defect iets anders is, dan gaat die vlieger meestal niet op.

in dit geval valt de stereo net buiten de fabrieksgarantie en ook net buiten het termijn dat je aanspraak kunt maken op "garantie op reparatie".

enigste wat je nog kunt doen is contact opnemen met afdeling aftersales van de fabrikant en kijken of ze er nog wat voor je kunnen betekenen.