Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
peter_t - 24-09-2014 08:49:38
Auto & Vervoer

Home24

Helaas moet ook ik alle negatieve berichten bevestigen. we hebben begin juni een tv-meubel besteld bij home24 en uiteraard zonder enig wantrouwen direct €850,- betaald. in eerste instantie stond de levertijd op 7 weken, maar deze ging binnen een paar dagen naar 4 weken en de status stond direct op 'klaar voor verzending'. 'dat gaat goed' dachten wij nog. maar helaas werd er na 4 weken niks bezorgd. een telefoonnummer stond niet op de website, dus toen heb ik maar gemaild. toen ik na een aantal dagen geen reactie kreeg heb ik nogmaals gemaild en ook hier kreeg ik geen reactie op. toen ben ik gaan googlen en vond ik via thuiswinkel waarborg hun nummer. dit heb ik gebeld, maar zoals zovelen kreeg ik niemand aan de lijn. dit heb ik een paar keer herhaal en ik heb ook nog een paar mails gestuurd. op een gegeven moment kreeg ik zowaar een mail terug met daarin een nieuwe verwachte leverdatum die drie weken later lag. wij waren weer even gerustgesteld. totdat die drie weken voorbij waren natuurlijk, want ook toen geen tv-meubel. wederom heb ik veel gemaild en gebeld en, waarschijnlijk geheel bij toeval, heb ik zowaar iemand aan de lijn gekregen. dat zette alleen geen zoden aan de dijk, want die persoon kon ook alleen maar in ons besteloverzicht kijken en zeggen dat het meubel wel binnenkort zou komen. vanaf dat moment heeft de levering ongeveer een maand lang op 'binnen een week'gestaan. en toen hadden we er genoeg van. het is ons in die periode niet gelukt om enig contact met home24 te krijgen en ik heb zelfs regelmatig via de mail gedreigd om instanties in te schakelen. zo'n 2,5 maand na de bestelling hebben we dus besloten om dat ook maar te doen. ik heb contact opgenomen met thuiswinkel waarborg en via hun lukte het zowaar om home24 te laten reageren. uiteraard speet het hun ontzettend enzo. ze wilden ons als goedmakertje 10% korting aanbieden, maar ze vermeldden er wel eventjes kort bij dat ze geen leverdatum konden garanderen. wij hadden het al helemaal gehad met deze oplichtersbende, dus we hebben besloten om ons geld terug te vragen. en met de thuiswinkel waarborg stok achter de deur heeft home24 ons geld zowaar terug gestort. nu hebben we hetzelfde meubel via een gewone meubel winkel, waar je langs kan gaan en iemand kan spreken, alsnog voor een iets hogere prijs besteld. ik kan iedereen dus aanraden om thuiswinkel waarborg in te schakelen, want ik vermoed dat we anders nog steeds niks gehoord hadden van home24. dit bedrijf zou verboden moeten worden. ze geven volgens mij alleen maar geld uit aan marketing en niks aan hun eigen service verlening. ik vermoed dat dit vanzelf wel hun ondergang wordt. ik ben in ieder geval voorlopig even klaar met internet aankopen.