Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-09-2014 13:23:45
Huishouden & Energie

Ned. energie maatsch duurd voor bestaande klanten

Nadat ik overgestapt was van oxxio naar ned. energie maatschappij werd ik herhaaldelijk door oxxio gebeld met een goedkoper tarief - als ik maar terug kwam!! heb dit niet gedaan.

heb bij de nem een contract voor één jaar. kreeg per e-mail een bericht dat het tijd was om te verlengen, wilde ik een verlenging voor 3 of voor 5 jaar? heb hier niet op gereageerd want ik wil een verlenging van één jaar (werd niet genoemd). werd vervolgens opgebeld oopr de energie maatschappij met hetzelfde aanbod. gevraagd waarom ze me niet een aanbod voor één jaar gaven. de juf wist dat ook niet - leest tenslotte alleen maar voor wat op haar monitor staat. heb volgehouden en heb een contract voor één jaar met lagere tarieven.

als je al een drie-jarig contract hebt kun je hier niet onderuit maar bij verlenging dus alleen één jaar doen of overstappen - eerst goede informatie inwinnen over andere ondernemingen.