Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 24-09-2014 18:46:30
Computers & Telefonie

Saturn weigert laptop terug te nemen binnen bedenktermijn

U heeft de windows licentie geactiveerd. dus gebruikt en dus niet meer als nieuw te verkopen. dus niet meer terug te sturen. u zegt dat: is traag, geluidskaart werkt niet goed, blue tooth doet het niet. traag kan aan de specificaties liggen of aan wat u gewend was. geluidskaart kan (mogelijk) fout ingesteld zijn. bluetooth werkt niet, voor dat laatste kan de pc voor garantie worden aangeboden in reparatie. laat een slimme kennis, vriend, collega er eens naar kijken of het geen fout van u is.

een tegenvraag: zou u zelf de pc geaccepteerd hebben als er al een werkende windows versie op draaiende was?