Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 25-09-2014 03:54:52
Elektronica & TV

Waarom betalen in de garantie termijn ?

[quote=zoekster schreef op woensdag 24 sep 2014, 22:34]wat een onzin van wehkamp. als zij stellen dat het door uw gebruik komt dat die buizen kapot gingen, dan moeten ze dat maar bewijzen.

daar moet de webcare van wehkamp hier maar eens op reageren, want vreemde zaak!

die komt echt wel, wacht maar even en niets betalen. u zult zien dat op dit forum een reactie van wehkamp komt.

binnen de zes maanden na aankoop van het product moet wehkamp bewijs leveren dat zij geen ondeugdelijk product hadden verkocht. blijkbaar acht wehkamp de garantieaanspraak te wijten is aan het onoordeelkundig gebruik van de buizen. goedkope smoes natuurlijk van wehkamp.

fabricagefout en/of productiefout van het product door de fabrikant, dus wehkamp moet als verkopende partij de zorg/plicht van herstel van product op zich nemen kosteloos binnen de wettelijke garantie van twee jaar dan wel bij geen herstelmogelijkheid het product gelijkwaardig kosteloos te vervangen.