Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 25-09-2014 19:20:56
Computers & Telefonie

Saturn weigert laptop terug te nemen binnen bedenktermijn

Vijf tellen in handen hebben gehad is geen enkel probleem. laptop uitgepakt, folie van het scherm, verpakking gescheurd, dat soort dingen. dat is wel een probleem. persoonlijk ben ik van mening dat die regels omtrent het recht op retourneren veel te ver gaan. zeker als ik jouw bijdrages hier zie en daaruit blijkt hoe ver de rechten van de consument kennelijk gaan.

in het geval van deze vraag heeft ts zich of niet goed geïnformeerd of de laptop is defect. in het eerste geval vindt ik het belachelijk dat een volgende mogelijke met die laptop komt te zitten, in het tweede geval moet de laptop gewoon vervangen of gerepareerd worden.

ik ben ook wel erg benieuwd naar de prijs van de laptop, er worden laptop voor onder de driehonderd euro verkocht. dat zijn geen snelheidsmonsters.