Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 25-09-2014 20:54:26
Computers & Telefonie

Saturn weigert laptop terug te nemen binnen bedenktermijn

[quote=diumenge schreef op donderdag 25 sep 2014, 20:24]@zoekster, uiteraard ben ik ook een voorstander van vervanging in een dergelijke situatie. dat zou ik persoonlijk ook eisen, maar gezien de vele reacties op dit forum bij soortgelijke vragen dat de leverancier ook mag repareren heb ik die optie er bij gezet.


maar juist door die optie sta ik toch meer 'aan de kant' van alfatrion, ook al gaat hij mij te ver. ik wil geen vervanging moeten eisen als ik een product koop dat meteen al een probleem heeft. dat betekent een 'gevecht' waar ik geen zin in heb. dan beroep ik me liever op het herroepingsrecht en verder zoeken ze het maar uit.