Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 25-09-2014 21:12:46
Computers & Telefonie

Saturn weigert laptop terug te nemen binnen bedenktermijn

[quote=zoekster schreef op donderdag 25 sep 2014, 20:54]maar juist door die optie sta ik toch meer 'aan de kant' van alfatrion, ook al gaat hij mij te ver. ik wil geen vervanging moeten eisen als ik een product koop dat meteen al een probleem heeft. dat betekent een 'gevecht' waar ik geen zin in heb. dan beroep ik me liever op het herroepingsrecht en verder zoeken ze het maar uit.

als de laptop echt stuk is en herroepingsrecht in die situatie beter werkt, dan ben ik het helemaal met je eens. het doel heiligt de middelen.

los daarvan vind ik ook dat het herroepingsrecht zoals alfatrion het uitlegt te ver gaat, ik weet ook niet of het juist is. naar mijn mening zou het uitproberen niet verder moeten gaan dan wat in de winkel ook mogelijk is. om door te gaan op het eerdere voorbeeld, in de winkel kan je geen wasje draaien ook niet met alleen water, dus dan zou dat thuis ook niet moeten kunnen als je het product wenst te retourneren.