Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 25-09-2014 21:47:10
Computers & Telefonie

Saturn weigert laptop terug te nemen binnen bedenktermijn

Maar dat is iets dat op alle vlakken plaats vindt. moet je eens kijken hoeveel webwinkel consumenten dwingen om voor af te betalen. zelfs webwinkel de gebonden zijn aan een keurmerk doen dit.

hoeveel extra werk zouden de incassoburo's / deurwaarders extra hebben als dit niet het geval was?

ik pas wel op, als je iets koopt op internet of retournemende winkels, is de kans dus meer dan groot dat je iets koopt wat al bij één of meerdere anderen is geweest. terwijl je er wel voor nieuw moet voor betalen.

als er een regeling was dat als het apparaat één of meerdere keren verkocht / getest is door anderen er een korting op zou komen ben ik daar dus voor.