Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 26-09-2014 03:37:46
Computers & Telefonie

Wat kan ik doen?

Volkomen gelijk dat u om een gespecificeerde factuur vroeg.

een gespecificeerde factuur is mogelijk - mijn ziggo leverde ook een gespecificeerde factuur.
want voorheen kreeg u natuurlijk ook een gespecificeerde factuur maandelijks in de inbox.
'willen is kunnen!'

ook ziggo, upc en noem ze maar op berekenden altijd door en crediteerden achteraf dan wel weer, toch was het irritant dat extra abonnementskosten werden afschreven voor de volgende periode. smoes was dan, heeft elkaar gekruist, zat te dicht op de opzegging en de facturering.

vond het wel vreemd dat uw 'alles-in-1' van zeelandnet ieder afzonderlijk werd beƫindigd.