Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hu
hugomulder - 26-09-2014 07:38:41
Geldzaken & Recht

Postblokkade bij faillisement

[quote=gerbera schreef op woensdag 17 sep 2014, 17:10]dat de curator medische zaken achter houd klopt van geen kant. u kunt hem hier op aanspreken en hem verantwoordelijk stellen voor als het fout gaat. wat de medicijnen betreft deze worden door de apotheek verstrekt en kunt u eventueel thuis laten bezorgen. ook kunt u de trombosedienst verzoeken het medicijnschema per e-mail aan u te zenden. dit gebeurt bij mij ook en ontvang ik een dag later het origineel. wat het prikken betreft, vindt overigens 3x per week veel, kan ook thuis gedaan worden door de trombosedienst. als u aangeeft dat u geen vervoer heeft komen ze thuis.
dat u het benodigde apparaat voor zelfmeting te laat heeft ontvangen is betreurenswaardig en onverantwoordelijk handelen van de curator. aan de verpakking is duidelijk te zien dat deze van de trombosedienst afkomstig is. dus nogmaals spreek de curator aan op zijn verantwoordelijkheid. komt u er niet met hem uit dan kunt u een klacht indienen bij de rechter-commissaris

3-maal per week is voor mij besloten omdat het van 1.9 naar 5.3 (je weet wat ik bedoel) liep gedurende de controles. inmiddels is het slecht 1 maal per week. het loopt nu ook via email, maar als ik tijdens het prikken het gele bonnetje (wat nog steeds per post gaat) niet heb ontvangen gaat het allemaal zeer problematisch, want hier zit de sticker op die op het buisje moet worden geplakt.
verder bedankt voor je reactie, je geeft in ieder geval aan "mee te denken"