Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 26-09-2014 12:08:12
Computers & Telefonie

Geld terug vragen azerty

@ingmar125,

snap je frustratie.
als een product niet goed is zou je het in een gewone winkel het liefst willen omruilen voor een wél werkend product.

is een product ondeugdelijk? dan hebt u de volgende rechten. u hebt recht op een gratis reparatie of een nieuw product. dat moet dan binnen een bepaalde tijd en zonder dat u daar te veel last van hebt. de verkoper kan ervoor zorgen dat u een product te leen krijgt, zolang de reparatie duurt. u kunt niet altijd kiezen tussen een reparatie of een nieuw product. soms wil de verkoper het product alleen maar repareren, omdat dat goedkoper voor hem is. in zo'n geval mag de verkoper zeggen dat hij alleen wil repareren.

stuur ze een brief; ziehttps://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product-binnen-garatieperiode"> voorbeeld.


suc6