Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ed
edjez - 26-09-2014 17:57:07
Auto & Vervoer

Home24

Nou ik ook dan maar in deze rij van ellende. 6 weken geleden een kast besteld van 1024 euro. heb tot nu toe alleen de inhoud als zijnde planken en lades gekregen, die had ik al binnen na 3 dagen, e kast zou een week later komen. op de betreffende dag thuis gewacht op wat er komen gaat maar geen kast. postnl gebeld waar de zending blijft..blijkt er van alles beschadigd te zijn en zijn ze een hele container kwijt. alla, denk ik, dat kan gebeuren. daarna ook niks meer van home24 gehoord, geen mail of niks. dus maar eens een half uur in de wacht gestaan bij de klantenservice, wel te wordt gestaan door een medewerker maar die had geen idee waarom de bestelling niet was geleverd. op zijn scherm stond het wel als geleverd. kortom medewerker maakt een bon aan dat zending dus niet geleverd is en kan geen levertijd bevestigen omdat de kast uit duitsland moet komen. afijn vorige week telefoontje van postnl dat ze iets bij me komen ophalen(!). dus ik vragen wat ze dan komen halen, nou een kast dus. ik zeg dat ik gen kast heb en dat ik daar juist op zit te wachten. medewerker postnl antwoord dat hij geen inzage heeft maar dat er misschien ook wel eens wat gebracht kan worden (!). bevestiging gehad van postnl per email over een zending. na weer een dag thuis te hebben gewacht komt er een dikke bestelbus voor de deur, ik dacht , hoera de kast. maar nee, 2 man sterk zeggen dat ze wat komen ophalen. kortom weer geen kast en een illusie armer. maandag a.s maar weer eens bellen hoe het ervoor staat. inmiddels home24 gemailed en paypal ingeschakeld op het geld terug te claimen..want ik ben er van overtuigd dat , gezien de verhalen hierboven, dit niet goed gaat aflopen. to be continued..