Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 27-09-2014 09:32:53
Computers & Telefonie

Opzeggen vanwege slechte dekking

[quote=justed schreef op vrijdag 26 sep 2014, 19:22]
...
maar ze willen me niet laten gaan en blijven me voor die paar euro paar maand vasthouden. ik vind dat behoorlijk triest en ouderwets, als je wil gaan moet je gewoon kunnen gaan. dan was dat nog iets positiefs geweest wat ik van deze organisatie kan melden, dat wanneer het bereik echt shit is dat je vrij bent te gaan. voor die paar tientjes die ze nog van me krijgen door de rest van het contract hoeven ze het niet te doen.

...
dus... om zakelijk bereikbaar te zijn neem je een goedkoop abonnement bij een budget provider? en jouw klanten moeten dus ook kunnen gaan als ze dat willen?

wachten op een contractwijziging is zinloos, zoals alle opmerkingen/reacties van 1953, vraag gewoon ergens anders een abonnement met nummerbehoud aan. dan krijg je vanzelf wel een factuur voor het resterende bedrag.