Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ju
justed - 27-09-2014 15:22:57
Computers & Telefonie

Opzeggen vanwege slechte dekking

[quote=diumenge schreef op zaterdag 27 sep 2014, 09:32][quote=justed schreef op vrijdag 26 sep 2014, 19:22]
...
maar ze willen me niet laten gaan en blijven me voor die paar euro paar maand vasthouden. ik vind dat behoorlijk triest en ouderwets, als je wil gaan moet je gewoon kunnen gaan. dan was dat nog iets positiefs geweest wat ik van deze organisatie kan melden, dat wanneer het bereik echt shit is dat je vrij bent te gaan. voor die paar tientjes die ze nog van me krijgen door de rest van het contract hoeven ze het niet te doen.

...
dus... om zakelijk bereikbaar te zijn neem je een goedkoop abonnement bij een budget provider? en jouw klanten moeten dus ook kunnen gaan als ze dat willen?

wachten op een contractwijziging is zinloos, zoals alle opmerkingen/reacties van 1953, vraag gewoon ergens anders een abonnement met nummerbehoud aan. dan krijg je vanzelf wel een factuur voor het resterende bedrag.
kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik deze telefoon gekocht had om zakelijk bereikbaar te zijn ... het abonnement had ik al en ben ik zakelijk gaan gebruiken. en natuurlijk heb ik een cheapo abonnement genomen, ik bel nauwelijk dus heb geen zin om me scheel te betalen aan minuten die ik niet gebruik. het is vooral dat ik bereikbaar ben, snap je? kan wel dure abonnementen gaan betalen, maar dan betaal ik voor dingen die ik niet gebruik. en ik wil geen ansjovis haha ;-)

en ja ... als mijn klanten mogen ook gaan wanneer ze dat willen ... logisch toch? klanten vastketenen moet je alleen doen wanneer je denkt dat je product niet goed genoeg is en er dus rede is om weg te gaan. even heel filosofisch gezegd: als je iets wilt behouden zul je het moeten loslaten.

@iedereen bedankt voor alle reacties! ik denk dat ik maar gewoon kijk wat het me kost om af te kopen, dan ben ik er van af en ga ik op zoek naar een betere provider. mijn vrouw gebruikt al jaren t-mobile en heeft nooit problemen gehad (noord-nederland), dus misschien dat ik daar eens ga neuzen.

vodafone / hollandsnieuwe voor mij dus nooit meer in ieder geval.

nogmaals bedankt iedereen!!!