Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 28-09-2014 09:58:19
Computers & Telefonie

Emailaccount

[quote=maandmei schreef op zondag 28 sep 2014, 08:59]het gaat om ziggo. ze beschikt helaas niet over het password. ze zal niet de enige zijn die dit overkomt, daar moet toch een oplossing voor zijn..
heel misschien is er nooit 'n 'mijn ziggo' account aangemaakt, als je het klantnummer weet kun je dit alsnog doen.
als dit er wel is en je weet welk mailadres hiervoor gebruikt wordt, kun je mogelijkerwijs door goed nadenken, je kent de persoon, op het wachtwoord komen.

mocht het lukken om het te verwijderen, dan ben je er nog niet. je zult het ergens anders, bij 'n ziggo klant, opnieuw moeten registreren anders kan hij het gewoon weer opnieuw aanmaken (dit kan direct na het verwijderen).