Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sh
shanvs - 29-09-2014 20:17:34
Computers & Telefonie

Ontzettend slechte aftersales mediamarkt

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 29 sep 2014, 20:11]je had beter even vooraf op ervaringen kunnen zoeken.

verder mag ik toch hopen dat je van de software serienummers gekregen hebt zodat je het zelf opnieuw kunt installeren?

laptop ondertussen wel gerepareerd?

ja, maar onder tussen lopen de abonnementen door. alle abonnementen (microsoft office en virus scanner) zijn voor een bepaalde tijd afgesloten. ik kan daar nu dus geen gebruik van maken en de einddatum staat vast.

laptop nog steeds niet ontvangen (week 4). de klantenservice zei dat dit maximaal 5 weken zou duren, dus ik wacht nog steeds. ik zelf heb de laptop 2/3 weken in mijn bezit gehad, belachelijk!