Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeroen04 - 29-09-2014 21:04:33
Computers & Telefonie

Extra kosten telefoonrekening vodafone

Bedankt voor de reacties. ondertussen zit er al wat vordering in, gelukkig. de tip te laat gelezen, want wél alles via telefoon gedaan verder.

het geld dat ik van vodafone zou moeten krijgen zou, volgens een medewerker, ieder moment gestort kunnen worden. dat zou dus opgelost zijn dan.

de telefoonrekening van 95 euro gaat helaas nog wel een staartje krijgen, ben ik bang. de oorzaak is ondertussen boven water, althans voor mij: ik heb twee maanden geleden een leentoestel gehad van dynafix, een bedrijf dat in dienst van vodafone telefoons repareert en zorgt voor vervangende toestellen. nu had ik hier toen der tijd ook al problemen mee. ik had na een maand nog niet mijn huidige telefoon terug, en ben er achter aan gaan bellen. wat bleek? dynafix had al mijn gegevens verkeerd genoteerd. zo was mijn naam verkeerd gespeld, en hadden ze in mijn adres, telefoonnummer én e-mailadres foutjes gemaakt. resultaat: ze konden mij niet bereiken. maar uiteindelijk kon ik alsnog mijn telefoon terug krijgen, gelukkig. nu 2 maand later krijg ik dus een afrekening van 50 euro van dynafix, omdat ik niet heb gereageerd op hun verzoek om een afspraak te maken om mijn telefoon weer in ontvangst te nemen. ze rekenen, zonder te dollen, 25 euro per week dat ik niet heb gereageerd. maar goed, dit lijkt me toch écht hun schuld, zij hebben mijn gegevens verkeerd genoteerd.

ik heb een behoorlijke tijd aan de lijn gehangen, eerst met vodafone (zij vonden dat het mijn probleem was en dat ik contact moest opnemen met dynafix, ik vond dat zij dat moesten doen). uiteindelijk heb ik toch zelf maar contact opgenomen met dynafix. daar kreeg ik iemand aan de lijn die ik persoonlijk niet geheel bekwaam achtte, en in mijn ogen een "simpele callcentermedewerker". met alle respect, maar iemand die niks kan en wil beloven, actie kan ondernemen, etc. en zijn leidinggevende kon ik ook niet spreken, want "die was net in vergadering". hij vertelde me dat ze dit gingen uitzoeken, maar voor mij is het allemaal zo duidelijk als het maar kan en sta ik gewoon in mijn recht.

groet, jeroen