Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sandrie
sandrie - 30-09-2014 16:14:00
Computers & Telefonie

T-mobile simlock vrij maken

Dank jullie wel voor de reactie.
volgens de dame in het filiaal van t-mobile zijn hun mobiele telefoons al een aantal jaar simlock vrij en had de telefoon dus ook gewoon simlock vrij moeten zijn. volgens haar (en haar collega) lag/ligt het probleem dan ook bij de 2 verschillende imei nummers. en aangezien ze op de reparatie afdeling blijkbaar niet eens #06# kunnen intoetsen om te kijken of die ook simlock vrij is, vind ik het echt een hele rare gang van zaken.
doordat zij vorig jaar het toestel hebben gerepareerd (of gewoon een ander, gereviseerd terug gestuurd hebben) zit ik met een toestel waar ineens 2 verschillende imei nummers opzitten, maar om dat recht te zetten moet ik betalen.

ik had al voorgesteld om het toestel dan maar gewoon terug te sturen, niet 'gerepareerd', zonder dat ik daarvoor kosten hoef te maken, maar zij zijn van mening dat ik in ieder geval de onderzoekkosten moet betalen om mijn mobiel terug te krijgen.

u heeft gelijk, het is waarschijnlijk het beste om naar de winkel terug gaan, maar die zit niet in ons dorp ik moet ervoor naar de stad rijden, dus ik hoopte op een beetje service van t-mobile en dat het via de mail geregeld kon worden. bovendien is het ook maar de vraag of dezelfde dame er staat als ik langs kom.