Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
colorpc - 01-10-2014 20:02:55
Computers & Telefonie

Ontzettend slechte aftersales mediamarkt

Contact opnemen met de fabrikant is veel sneller. zelf heb ik een pc van acer na 2,5 ging de harde schijf kapot. ik belde eigenlijk naar acer om te vragen of ik de recover-software kon krijgen, maar ze hebben in het klantenbestand gekeken en toen bleek dat ik recht had op garantie. op vrijdag is de pc kostenloos opgehaald door een koerierdienst en 's woensdags had ik hem al weer terug met een nieuwe harddisk erin. dat is pas service. gewoon via de eigen technische dienst van de fabriekant.