Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kossie
kossie - 01-10-2014 21:23:20
Computers & Telefonie

Kpn alles in 1

Bedankt voor de uitleg en informatie. die manier van installeren heb ik nu maar even gedaan, al ligt het punt van de telefoonaansluiting nog steeds ver van de televisie af, alleen niet zover als de meterkast. het is een oplossing, al adviseert kpn zelf de aansluiting isra i.p.v. de telefooningang i.v.m. kwaliteit.

nog steeds vind ik dat ik door kpn niet goed ben voorgelicht en dat ik nu voor een goed werkende oplossing € 100,00 moet betalen niet netjes. dit aanbieding die ze me hebben gedaan is daardoor geen 'aanbieding' meer te noemen.

tot slot vind ik een bedenktijd van 14 dagen vreemd dat deze bedenktijd verstrijkt in de periode dat ik niet eens gebruik maak van hun dienst(en). mag dit zomaar? ik kan toch niet mening hebben over een dienst die nog niet eens is ingegaan?