Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 02-10-2014 19:28:35
Geldzaken & Recht

Opzegging kpn na overlijden

Niet meer bellen, je zou verwachten dat je dan bij een telecombedrijf goed geholpen wordt, maar dat is helaas niet zo.

ben zelf twee jaar geleden overgestapt op kpn all in one. ik heb voordat alles in orde was nog nooit zo vaak naar een klantenservice moeten bellan. zeer teleurstellend.

nadat alles werkte heb ik een uitgebreide klacht per mail ingediend en toen werden wel excuses asngeboden en kreeg ik een schadevergoeding.

dus mail die club met uw klachten, dan wordt er verder intern naar gekeken en niet een verhaaltje opgelepeld door een juf van het call center.

uitermate slordig van die bewindvoerder. hij ziet toch twee keer kpn staan op de afschriften. maar helaas over bewindvoerders is ook al het halve internet volgeschreven. over hun fouten en omissies.