Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-10-2014 12:25:25
Elektronica & TV

Interactieve tv

Mof schreef op donderdag 2 okt 2014, 11:15: twee mogelijkheden:

1) uw downloadsnelheid is inderdaad te laag. dan mag u uw internetprovider dankbaar zijn, want in plaats van een slecht product dat bij u frustratie zou opleveren zijn ze gewoon eerlijk.

2) online probeert u een duurder pakket aan te smeren door te doen alsof uw download snelheid te laag is en zodoende een pakket met hoger (maximale) downloadsnelheid te verkopen

gezien de huidige staat van internet verbindingen in nl is in het algemeen de downloadsnelheid overal wel in orde voor interactieve tv. lokaal kan het wat uitmaken.

u zou uw downloadsnelheid kunnen meten met een onafhankelijke website zoals

http://www.speedtest.net/nl/ (hopelijk is deze onafhankelijk ... weet je natuurlijk nooit zeker)

en dan eens te vragen bij uw provider wat de minimale downloadsnelheid zou moeten zijn. als het antwoord van hen lager is dan de gemeten dan heeft u een argument.

blijft natuurlijk discutabel dat in de advertentie waarop u uw contract heeft afgesloten interactieve tv staat vermeld als optie. kunnen ze dit toch niet leveren zou dat een reden kunnen zijn om het contract op te zeggen op grond van wanprestatie. maar daarvoor moet u eerst goed de contractvoorwaarden bestuderen. grote kans dat online zich heeft ingedekt via de kleine lettertjes ... dank voor uw reactie: mijn downloadsnelheid is 11.33 mbps upload 0.87 ping 26 ms. hier kan ik niets meer, ik heb een abonnement bij online, maar door een verandering van zender door online, kwam ik op hun site en zag dat er een abonnement bestaat, die bijna net zo duur is als abonn. die ik heb. met dien verstande er zitten 30 zenders extra bij. online geschreven, gemaild om te vragen of het omgezet kon worden en zo niet of ik een extra pakket kon bestellen. ik kreeg als antwoord dat mijn snelheid niet snel genoeg was.
maar als ik op hun site ga kijken, kan ik met de postcode check uit 3 pakketten kiezen, standaard, extra en power. dat gaf/geeft bij mij veel verwarring en met online kom ik er niet meer uit.
ik sta met een bek vol tanden, want begrijp "mijn niet snelheid" hebben en wel pakketten kunnen bestellen. en twee abonnementen lijkt mij wat veel van het goede.