Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 05-10-2014 00:29:23
Computers & Telefonie

Problemen met abonnement hi

[quote=damaya schreef op woensdag 1 okt 2014, 14:00]hallo, wie weet raad? eind november 2013 mijn abonnement bij hi verlengd, met toestel, contractprijs 37 euro. dit zelfde contract is nu 2 keer in prijs verhoogd, nu 56 euro. heb alle betaaldiensten laten afsluiten, maar krijg nu steeds rekeningen van 80 euro of meer, wegen downloaden, staat op de factuur. nu heb ik updaten alleen op wifi ingesteld, geen betaalde app's of download van films oid.
ik dacht altijd met prijsverhogingen, dat je contract kan laten ontbinden. heb wia, dus dacht een voordelig abonnement te hebben, niet dus!! ben ook nooit van de prijsverhogingen op de hoogte gesteld, en na praten en klachten indienen heb ik er genoeg van.
alvast bedankt voor meedenken.
een abonnement van 37 euro is om te beginnen al niet voordelig. hoe dat in twee prijsverhogingen kan stijgen naar 56 euro is mij een raadsel. waarschijnlijk een 2 jarig contract? anders in november overstappen naar een betaalbaar abonnement.