Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 05-10-2014 13:23:29
Computers & Telefonie

Problemen met abonnement hi

Als u op uw gsm nog allerhande aan heeft staan dan zult u toch datagebruik hebben ondanks gebruik van wifi. dat zal bij een andere provider ook het geval zijn.
alleen het stoppen van betaaldiensten of geen films downloaden betekent nog niet dat er geen dataverbruik is.
heeft u e.e.a. doorgelezen via de link die ik gegeven heb?
mij zijn overigens die prijsverhogingen ook onduidelijk en dat zal dan niet kloppen. heeft u daarover mails ontvangen die mogelijk in de spammap verdwenen zijn?
zoals al is gezegd, als u het contract al kunt opzeggen maar u heeft bij dat contract een toestel ontvangen, dan zult u de prijs van dat toestel direct moeten betalen.