Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 07-10-2014 13:11:44
Elektronica & TV

Horloge

Ik heb op 30 april een horloge besteld via een webshop, bij een winkel gekocht zou betekenen dat u geen verzendkosten hoeft te betalen in geval van een garantierepartie. u koos voor een webshop, dus zal u (minimaal) eerst de verzendkosten moeten maken om het klokje bij de verkoper/garantieverstrekker te moeten krijgen.

en in augustus na een heftige regenbui kwam ik er achter dat deze niet (meer) waterdicht is.
is dit klokje verkocht als 100% waterdicht, of "spatwaterdicht", of is er geen enekele indicatie geven over al of niet waterdicht zijn? is het wellicht open geweest?

op 21 augustus heb ik het horloge retour gestuurd. vandaag heb ik gebeld en navraag gedaan hoelang het ongeveer nog gaat duren, en hebben ze een indicatie opgegeven van 3 tot 4 maand. sommige merken vergen (mogelijk uit buitenland geïmporteerd) (zeer)lange reparatietijden.

wat zijn hierin mijn rechten? je moet zo vlot en goed mogelijk geholpen worden, maar iedereen heeft wel een horloge in huis liggen, denk ik zo maar.

en is het gebruikelijk dat ik de kosten van retourzending op mijn rekening moet nemen??
zie mijn eerste antwoord. wellicht dat ze u het bedrag crediteren, hangt van het bedrijf af, welke site is het overigens?